Alla inlägg den 26 oktober 2006

Av Sussie - 26 oktober 2006 20:06

Måste avreagera mig. Under en halvtimme var allt rabatterat med 50% på La Redoute. Hade förberett min beställning innan. Bläddrat både i katalog och på nätet. Men, tror ni det gick att komma fram och beställa? Jag kom in och fick in en hel del varor men kom inte till kassan. Ett fel har uppstått, ett fel har uppstått var det enda som mötte mig. Siten klarade inte trycket... Dåligt.

Av Sussie - 26 oktober 2006 13:51

När jag var liten tyckte jag tydligen om telefonen. För att stilla mitt begär ringde mamma upp Dagens bibelord och lät mig lyssna... Dagens tips kanske?I Kiruna är det ett enormt tryck på lägenheter just nu. I grunden är ju det något positivt (mer människor vill bo här) men det för också med sig negativa följder. En kompis blev erbjuden en lägenhet med bra läge, bra planlösning och bra hyra. Kruxet var bara att den hade väldigt dålig standard och mycket behövde repas. Kirunabostäder tänkte repa den MEN först måste de flytta in och sedan börjar de repa... Med en bebis under ett år är det inte en bra lösning att bo i en byggarbetsplats. Kirunabostäder kan i och med den rådande situtionen ställa dessa villkor!!! Nä - dagens ris går till Kirunabostäder.

Av Sussie - 26 oktober 2006 08:51

Hmmm...ska åka till yogan om 15 minuter och sonen sover än. Han borde vakna så jag hinner byta blöja, klä på honom och spilla i honom lite mat.

Ovido - Quiz & Flashcards