Alla inlägg den 25 oktober 2006

Av Sussie - 25 oktober 2006 21:18

Har ett rejält arbete framför mig. Ligger ett och ett halvt år efter med att sätta in bilder i album. Jag har runt 400 bilder bara från i år plus förra årets bilder. Fick en laddning bilder i måndags. "Råkade" beställa dem i formatet 11x15cm vilket medför att jag inte kan ta den enkla vägen och köpa albumblad med insticksfickor då de för de mesta har måtten 10x15cm. Måste sätta in fotona med självhäftande tejp på tomma albumblad. Om jag får in 40 bilder per dag så är jag klar innan det är dags att beställa nya bilder...Var på plejtingrunda nu på kvällen. Över en timmes promenad och jag såg inte 028, men jag såg minsann TVÅ 027or, en 029 och en 030 men vad hjälper det. Peter hittade inte heller rätt nummer (tror han ska ha 087 eller 088 nu).Nu somnade Holger. En timme senare än vanligt få se om natten blir bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards