Alla inlägg den 24 oktober 2006

Av Sussie - 24 oktober 2006 15:31

När årstiderna växlar i Kiruna brukar det alltid komma ett bakslag. Precis när gräset börjar titta fram så kommer det 10 cm snö och när snön äntligen kommer så blir det flera plusgrader och regn men det verkar inte bli så i år. Det känns som om vintern är här för att stanna. Plusgraderna och regnet känns väldigt långt borta. Jag håller tummarna för att vintern stannar. Det är mysigt när snön knarrar under skorna när man är på promenad.Hörde precis Kents låt blåjeans på radion för första gången. Jag tycker oftast om deras musik (men Peter kan inte lyssna på dem - tycker de låter gnälligt...). "Varför får jag inte på mig dina blåjeans". Texten var ju i klass med Raymond och Marias texter. Usch!Holger vill inte sova ordentligt på nätterna. Nu känner jag att krafterna börjar tryta. Måste försöka ta en tupplur på dan...

Ovido - Quiz & Flashcards