Alla inlägg den 18 oktober 2006

Av Sussie - 18 oktober 2006 17:05

Köttsoppan blev hyfsad. Peter saknade fattigmanspotatisen (=klimp) och tyckte det var för många oranga saker i soppan.Holger har börjat tjorva på natten. 05 är väl en alldeles undebar tid att stiga upp??? Dessutom vill han äta oftare än vad jag vill att han ska äta. Det hjälpte inte riktigt att ge honom lite ersättning till sista målet. Nu börjar jag bli lite trött. Försöker vila en stund på dagen men kan inte riktigt somna. Igår gick jag och la mig före kl nio men kunde inte somna förrän vid halv tolv i alla fall. Borde utnyttja den tiden på kvällen bättre. Som tex till att ringa vänner. Ikväll ska jag försöka ringa ett samtal i alla fall.Nu är jag så upprörd över alla fuskande ministrar. Jag hittar inte ord. Finansministern säger idag att ingen är ofelbar. Nä just det. Kom ihåg det sen också. Nu ska jag baka lingonkaka (allt för att inte behöva städa).

Av Sussie - 18 oktober 2006 10:44

Kung Bore har anlänt! Ville bara tala om det!Måste ner och ta hand om min kötttsoppa (det är första gåmgen i mitt liv jag gör egen köttsoppa...)

Ovido - Quiz & Flashcards