Alla inlägg den 17 september 2006

Val

Av Sussie - 17 september 2006 21:30

Hu va spännande det är. De första resultaten har kommit "Vänster"blocket 47,5% Alliansen 46,4%. Jag tror att Peter Harrysson skulle ha sagt att det var oooolidligt spännande. Var tvungen att sätta mig vid datorn ett tag - orkar inte med spänningen. Särskilt inte eftersom Holger skrek konstant i över en timme med en decibelstyrka jag inte har upplevt tidigare. Har ingen aning om vad det kan ha varit som gjorde honom så arg. Till slut åkte jag förbi Åsa (räddande ängel?) som lånade oss Alvdeon och en vetekudde (jag vet att jag jobbar på Apoteket - men det är ett känt faktum att apoteksfolk aldrig har läkemedel hemma...). Nu sover han sött - fast han knorrar i sömnen så och då. Håller tummarna för att det är något övergående. Vill inte resa till Göteborg om han mår sådär...Helgen var fantastisk. Sol, blå himmel på fredag och lördag. Vi plockade lingon och grillade mat ute. Idag var det lite mulet men varmt. +17 grader. Åsa, Alvar, Kicki och Miloo var och hälsade på. Trevligt

Ovido - Quiz & Flashcards