Alla inlägg den 3 september 2006

Av Sussie - 3 september 2006 19:48

Så var kurstillfälle ETT avklarat. Vilken helg! Över 30 timmars kurs på tre dagar... Om fyra veckor är det examination. Jag har massor att läsa och förbereda. Jag vet vad jag ska göra när Holger sover framöver...Just nu sover han faktiskt i min famn (men tänker inte börja med kursen nu!). Har knappt träffat honom på tre dagar. Helgen gick över förväntat vad gäller matningen. Peter har matat med utpumpad mjölk. Holger hade dock varit lite förvånad när maten kom ur en flaska från pappa! Bra -nu vet man att det fungerar i alla fall. Huvudet är alldeles tomt nu. Bäst att jag lägger mig i sängen och smaskar på lite godis. Det kanske är någon bra film på TV. Hoppas det snart kommer någon Beck film som jag inte sett.

Ovido - Quiz & Flashcards