Alla inlägg den 7 september 2006

Av Sussie - 7 september 2006 11:02

Nu är jag less på bihändelser som tar fokus från det viktiga. Fotboll är jag iofs inte så intresserad av men det är i alla fall trist när fokus blir på tre killars sena ankomst istället för på matchen. Värre är ju förstås den sk "spionskandalen". De flesta debatter, intervjuer, artiklar om valet handlar ju om detta istället för de åsikter som ligger till grund för de beslut som faktiskt kommer att påverka MIN vardag i minst fyra år framöver. Naturligtvis så är det viktigt att detta kommer fram (och att det kom fram före valet) men nu tycker jag att det får bli en timeout i ämnet och istället ha "vanliga" debatter om skolan, jobben, vården etc. Mest less är jag förstås på de som gjort detta! Holger har antagligen blivit lite förkyld. Han andas tyngre och är lite snorig och framför allt så är han väldigt gnällig och ledsen. Usch - det borde inte vara möjligt att små barn blir sjuka...

Ovido - Quiz & Flashcards