Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Sussie - 24 februari 2009 21:47

Man kan få statistik över hur många besökare man har på sin blogg. I början tittade jag någon gång på den men sedan har det varit ointressant. Idag när högen med rentvätt, som behöver strykas och vikas in i garderoben, höll på att ta över huset, då satte jag mig framför datorn och kollade in statistiken... Julafton 2008 hade bloggen rekord i antalet besökare. Nästan lika många besök som på en hel vanlig månad! Det känns lite sorgligt, har man inget annat för sig på julafton? Jag erkänner att jag tittade igenom mina vänners bloggar på julaftonskvällen men jag letade inte efter nya.

Nu ska åtminstone Holgers kläder strykas och vikas in!

Av Sussie - 24 februari 2009 21:37

För er som inte läser Pyrets blogg; ni kan ju inte gå miste om det här:



Av Sussie - 24 februari 2009 07:44

Klockan är inte ens åtta och solen står högt på himlen redan. Härligt! Tog vägen förbi bokrean på väg till jobbet. Blev sisådär 500 kronor fattigare men en massa böcker rikare. De bjöd på semla på rean så nu har nummer två hunnit slinka ner...

Ovido - Quiz & Flashcards