Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Sussie - 16 februari 2009 19:08

Jag behöver träna. Helst styrketräning, men det är så otroligt tråkigt. Har varit i Narvik lördad till söndag. Dykning stod på programmet. Det var tungt. Dels var det utrustningen som var tung och dels var det den bistra kylan som tog musten ur mig. Min kropp har träningsvärk och är trött. Dykningen var i alla fall bra, även om det är lite speciellt att dyka när det är -10-15 grader i luften och +2 grader i vattnet. Utrustningen fungerar inte riktigt som den brukar. Holger sov över hos farmor och farfar och det var tur eftersom det var så kallt i Norge.


Äntligen har jag köpt en ny kamera. En Canon Powershot G10. Har knappt hunnit ta några bilder och än mindre hunnit lära mig alla inställningar. Nu saknas bara ett undervattenshus, men det är nog inte så långt borta...

Ovido - Quiz & Flashcards