Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Sussie - 21 januari 2009 22:59

Tror Holger håller på att bli sjuk. Snoret rinner och han är lite varm. Han får nog stanna hemma resten av veckan. Peter är i Norge så det blir jag som får vara hemma med honom. Har inte riktigt tid att vara borta från jobbet men jag styr inte över mitt liv numera. Om jag hämtar en del papper från jobbet kan jag i alla fall låtsas jobba hemma.


Ikväll bestämde sig Holger för att nu är det nog även med nattblöjor (det har han nog glömt till imorgon kväll). Tror jag ska åka ner på Mio Möbelhus för att se om de säljer ut bäddmadrasser. Antar att våran behöver bytas ut snart (JA han sover i vår säng fortfarande - eller rättare sagt han kommer till vår säng VARJE natt).

Var kom denna självständighet ifrån? Han "ska" inte vara blöjfri än...Jag kan fortfarande inte riktigt slappna av. Pottan ska med överallt, extrakläder ska packas med etc etc. Olyckorna blir dock färre och färre så snart kanske det är en fördel snarare än en nackdel?!

Ovido - Quiz & Flashcards