Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Sussie - 11 januari 2009 22:15

...en trött kille. Somnade medan jag gjorde välling. Nu ligger han utsträckt över hela vår säng. Snarkande.


Vi gjorde en kort skotertur på förmiddagen idag. Härligt att komma ut lite. Både jag och Peter ångrade nog att vi inte åkte till stugan över helgen. Holger började tjoa på skotern: "Jag ser solen, jag ser solen" - solen har alltså återvänt efter en månads frånvaro. Sen var det alltså dags att slänga ut granen hos Holgers farmor och farfar. Mycket spring och stoj från Holger sida. Han fick inte ro att äta (kan bero på gurkträdet med godis som han fick hos dem?) vilket medförde ett inte alltför glatt humör. Dagen slutade med bad på badhuset. Jag simmade faktiskt 1000 meter medan Holger och Peter lekte. Det kändes riktigt bra. Nu ska det bli lite mer träning framöver!! BASTA!

Ovido - Quiz & Flashcards