Direktlänk till inlägg 29 november 2008

KLÄDER!!!

Av Sussie - 29 november 2008 14:14

Hur kan man ha en garderob full av kläder och inget att ta på sig?

Fick ett samtal tidigare idag från en annan festdeltagare:

E: vad ska du ha på dig?

Jag: Jag vet inte ännu

E: jeans eller finkläder?

Jag: kanske Ferrumkläder ifall det blir utgång sen

E: OK

Efter samtalet tänkte jag efter. Vad är Ferrumkläder? Jag har inte varit där på x antal år. Inte på något annat "diskoställe" heller för den delen. Man ska ju så klart ha på sig det som känns bra för en själv, men för att det ska kännas bra så erkänner jag att jag bryr mig (i alla fall lite) hur modet är.

De här festerna brukar i och för sig inte sluta på Ferrum. Man brukar stänga och låsa tidigt på morgonsidan då allt annat redan hunnit stänga. Det slutar nog med jeans och en topp i alla fall...


 
 
Sophie

Sophie

29 november 2008 14:57

Jag har en halv garderob full med skor. Men det är ingen som sett mig i annat än trasiga gympadojor...

http://sophiestar.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 14 oktober 2009 20:25

http://www.golf.se/extra/news/?module_instance=30&id=81691#content ...

Av Sussie - 12 oktober 2009 22:06

http://kiruna.cc/nyheter/isdykning-efter-bollar    

Av Sussie - 9 oktober 2009 15:06

Ute lyser solen. På marken ligger nysnö. Bra kombination. Påminner om vårvintern. Det är härligt. Men det är egentligen bara höst så det gäller att njuta medan man kan. Inte för att hösten är en dålig årstid, tvärtom - jag älskar hösten (om det har j...

Av Sussie - 10 september 2009 07:30

Det går långt mellan inläggen nu. Insåg det idag när inloggningen såg annorlunda ut och det fanns flera nya funktioner. MEN det finns ingen inspiration att skriva. Tanken med den här bloggen var ju att ha den som en liten dagbok, framför allt för mig...

Av Sussie - 2 september 2009 20:20

Så var den avklarad: Tjejmilen! Inte riktigt nöjd men kom ju runt i alla fall. Nästa år kanske det går att pressa tiden liten. Sviterna efter helgen (och förra veckans träningspass) är SMÄRTA i ett ben. Både baksida lår och knä. Det kanske ger med si...

Ovido - Quiz & Flashcards