Alla inlägg den 10 november 2008

Av Sussie - 10 november 2008 14:08

Ibland går livet i 180. Nu har det varit en sådan period med arbete, fackligt uppdrag, dykkurs och hem och familj. Facket och dykningen är självvalda, men det ger mig såpass mycket att det är värt det.  När livet rullar på sådär då måste man prioritera. Först av allt ryker TV tittandet (fast det är inte så många timmar per vecka "normal" tid heller) sen ryker internetanvändandet och TYVÄRR kontakten med vänner. Numera så håller jag kontakten med många vänner med just internet i olika former. Jag känner mig  lite tom när jag inte vet hur hon eller hon har det...


Nu är i alla fall dykkursen avslutad för den här gången. När man ser en elev komma upp ur vattnet efter ett dyk med glittrande ögon då är det värt alla timmar man lagt ner! Det var en bra kurs, ett bra gäng som förhoppningsvis fortsätter med sporten! Narvik visade sig dessutom från sin bättre sida på söndagen.

Ovido - Quiz & Flashcards