Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Vinter

Av Sussie - 30 oktober 2008 18:37

Efter en vecka på vift är Holger och jag äntligen hemma. Vi har haft det jättebra men det är ändå skönt att vara hemma. Hemma där det är snö! Vi har hunnit med besök hos min mormor och morfar i Göteborg, en helg med underbara vänner i skåne, barndop (också i skåne) och sen tiilbaka till Göteborg för ett par trevliga dagar hos vän med familj i Mölndal samt en del släktbesök! Trevligt att se släkten utan att det är begravning eller sjukdom som "tvingar" ihop oss. Det enda tråkiga är en magsjuka som härjade runt bland barn och vuxna. Jag klarade mig men inte Holger. Det varade visserligen bara en halvdag, men det räcker.

I Göteborg ställde vännens sambo upp och var barnvakt så vi fick gå på bio, Mama Mia. En riktig feelgood film. Jag tror jag log eller skrattade hela filmen. Läste att det kommit en singalong version. Den skulle jag vilja gå på. Skulle också vilja se musikalen men den har ju slutat att gå i Sverige så jag får väl åka utomlands för att se den.

På tal om resa. Nästa resa (privata) går också till Göteborg. Gissa vilket flygbolag jag har bokat mellan GBG och Stockholm? Just det Sterling... Måste sätta mig imorgon och hitta ett alternativ. Har betalat med Mastercard så jag kanske inte behöver stå för kostnaden själv. Hoppas!!!


GRATTIS ÅSA, ROGER OCH ALVAR TILL LILLAN!!!!

 
 
Ingen bild

Malin B

30 oktober 2008 20:55

Hej på Er!

Skönt att höra att Ni kommit hem ordentligt!
Skrutt med Sterling...jag hade bokat våran överraskningsresa till Rom i april med dem...också betalat med Mastercard, och jag mailade dem igår och det verkar inte vara något problem att kunna reklamera och slippa kostnaden. Hoppas du hittar någon alternativ resa, för jag vill verkligen att du ska vara med på den stora dagen!

KRAM!

 
listoplisto

listoplisto

31 oktober 2008 07:48

Hello! Och uääääh för Sterling. Hoppas det löser sig.

http://listoplisto.blogspot.com

 
Ingen bild

Björn

31 oktober 2008 16:58

Hej Susanne och alla vi känner.
Det var riktigt roligt att träffas som blir på tok för sällan. Ett sån livlig och fin lite Holger Ni har att vara stolta över. Roligt att följa hur dom utvecklas genom livet. Synd att det blev lite magsjuka för Holger, men ni fick ju ändå träffa även Elaine.
Ha det nu så bra och hälsa alla vi känner i snölandskapet. I helgen blir det nog att sätta på vinterdäcken.
Hälsn Björn med familj.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 14 oktober 2009 20:25

http://www.golf.se/extra/news/?module_instance=30&id=81691#content ...

Av Sussie - 12 oktober 2009 22:06

http://kiruna.cc/nyheter/isdykning-efter-bollar    

Av Sussie - 9 oktober 2009 15:06

Ute lyser solen. På marken ligger nysnö. Bra kombination. Påminner om vårvintern. Det är härligt. Men det är egentligen bara höst så det gäller att njuta medan man kan. Inte för att hösten är en dålig årstid, tvärtom - jag älskar hösten (om det har j...

Av Sussie - 10 september 2009 07:30

Det går långt mellan inläggen nu. Insåg det idag när inloggningen såg annorlunda ut och det fanns flera nya funktioner. MEN det finns ingen inspiration att skriva. Tanken med den här bloggen var ju att ha den som en liten dagbok, framför allt för mig...

Av Sussie - 2 september 2009 20:20

Så var den avklarad: Tjejmilen! Inte riktigt nöjd men kom ju runt i alla fall. Nästa år kanske det går att pressa tiden liten. Sviterna efter helgen (och förra veckans träningspass) är SMÄRTA i ett ben. Både baksida lår och knä. Det kanske ger med si...

Ovido - Quiz & Flashcards