Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Sussie - 22 oktober 2008 22:23

Sitter fortfarande här...


För flera månader sedan fick jag ett tipps om bloggkoll, men tänkte inte mer på det. Nu verkar flera av mina vänner testa det så då får väl jag också göra det...

Av Sussie - 22 oktober 2008 22:05

Försöker bota resestressen med ett (litet) glas whiskey, en kopp te och glass. Imorgon bär det av till Göteborg för mig och Holger, eller först Göteborg, sedan Skåne och sen tillbaka till Göteborg. Ska hinna med släktbesök, träffa vänner och ett barndop. Trodde jag hade börjat packa i god tid men ändå är inte allt i väskan ännu... flyget går ju i och för sig inte förrän kl 0600 så jag har ju flera timmar på mig. Vi är tillbaka om en vecka - som vanligt så kändes det som en utmärkt idé att vara borta så llänge när jag bokade men nu känns det som en låångt tid. När jag väl är borta så vet jag ju att det blir bra!!! Nä tillbaka till packningen.

Ovido - Quiz & Flashcards