Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Sussie - 28 maj 2009 21:49

Imorse när jag cyklade iväg till tåget snöade det horisontellt. Någonstans kring Gällivare övergick det till regn det och under dagen i Sunderbyn blev det riktigt fint väder. Jag tog med mig solen tillbaka.

Imorgon måste jag till Gällivare för att jobba. De är utan farmaceuter på ett av apoteken. Lite spännande, men ytterligare än en tidig morgon...


Man kan knappt prata med en enda kotte häruppe nu utan att få frågan om man ska gå på kirunafestivalen?! Det vill man ju förstås. Det är trevligt när det händer något i staden. I år får vi nog dela upp festivaldagarna imellan oss. Tror inte Holger uppskattar ett festivalbesök ännu. Tråkigt nog vill både Peter och jag gå samma dag (fredag=bla Takida och Thåström). Lottdragning kanske är ett bra alternativ?


Ovido - Quiz & Flashcards