Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Sussie - 11 maj 2009 20:32

...rår vi inte på och ändå kommer jag på mig själv med att dagligen knappa in www.yr.no och titta på långtidsprognosen för Lofoten. Vad spelar vädret för roll igen? Det är klart att jag längtar efter varma soliga dagar, då frukosten kan avnjutas på bryggan eller kväveutvädringen mellan dyken kan ske med en glass i munnen samtidigt som jag kisar mot solen MEN det kan jag ju som sagt inte påverka. Packningen blir densamma oavsett väder. En 10 dygnsprognos är just en prognos med stort mått av osäkerhet. Bara sedan igår har prognosen för tex 17 maj ändrats från strålande sol till ett mer måttligt väder.


Packningen är så gott som klar. Maten är inhandlad och till viss del lagad. Bara små detaljer som kvarstår.


1½ arbetsdag och en facklig dag i Boden sen är det ledigt i 10 dagar!!! Jag hoppas på bra dyk och trevligt sällskap. Båda punkterna är inte särskilt svåra att uppfylla.

Ovido - Quiz & Flashcards