Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Sussie - 26 mars 2008 22:44

...skrev jag om Kirunafestivalen och var mer eller mindre salig över artistlistan som presenterades. I år jublar jag faktiskt inte alls; Sahara Hotnights (bra men jag har sett dem så jag kan stå över), Amanda Jenssen, Håkan Hellström (har också sett tidigare år - han öste på bra och de fick nästan köra av honom av scenen om jag minns rätt), Mustasch (vilka är det?). Det skulle vara för M.A Numminen i så fall ("som en boll kommer jag tillbaks till dig") - Nä kanske inte ändå ;).

Av Sussie - 26 mars 2008 22:31

Det blev läkarbesök idag. Holger tyckte inte alls om att bli instängd i ett rum med en främmande farbror (fast mamma var med). Vi kom ut med ordination på penicillin och örondroppar. Röda, inflammerade öron och lite påverkad hals. Första klunken medicin var han väldigt skeptisk mot men sen slank det ner. Hoppas det håller i sig i 10 dagar, viljan att ta medicin alltså. Det övriga får gärna ge med sig NU!


Idag började serien barnmorskorna på TV. Jag kan inte hjälpa att jag blir alldeles snyftig när jag ser förlossningar.

Ovido - Quiz & Flashcards