Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Sussie - 21 juli 2007 20:38

Jag har fått ett nytt jobb, eller rättare sagt ett nygammalt jobb. Nu ska jag både arbeta med "vanliga" kunder på "vanliga" apoteket och mot sjukhuset. Den här tjänsten är nog min drömtjänst inom Apoteket.

Men oj vad det har dröjt tills jag fick reda på det... Nu äntligen kan jag börja planera hösten så smått.


Det återstår endast en vecka av min föräldraledighet. För att inte gå hemma och våndas så passar jag på att åka med Holgers kusiner, faster och farmor på en liten semestertripp. Vi ska avverka Seskarö (utanför Haparanda - ett IKEA besök blir nog omöjligt att undvika...) och eventuellt ett par dagar i Finland. Det enda mörka molnet är väl att Holger är förkyld och jag har väldigt ont i halsen...


Nu måste jag ta tag i packningen!

Ovido - Quiz & Flashcards