Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Sussie - 1 juli 2007 22:22

Lilleman väckte mig 0700 - byta bajsblöja 0730 var inte det roligaste jag gjort...


Lyckades inte samla ihop lika mycket kraft och entusiasm som föregående dag - och det berodde inte bara på för lite sömn och ädla drycker. Nä - startfältet var inte på långa vägar lika imponerande. Markus Fagervall började precis när vi kom och det var inte någon höjdare (kan bero på att jag irriterat mig på hans falsksång tidigare på dagen när jag lyssnat på Markus' idolframträdanden). En timme senare kom monsterrockarna från Finland ut med dunder och brak. Tidningarna skriver idag att Lordi drog rekordpublik. Antagligen för att hitresta finnar ville se sina nationalsymboler (?). Sexåringen som satt på mina axlar verkade i alla fall nöjd. Lite mer lågmäld var Lisa Miskovsky. Hon sjunger i alla fall rent och snyggt. Gillar hennes röst! Sen var dag 2 över. En trevlig festival - och även denna gång utan regn under både kväll 1 och 2.

Ovido - Quiz & Flashcards