Direktlänk till inlägg 10 december 2007

Bortglömd

Av Sussie - 10 december 2007 21:32

Jag har glömt min blogg. Kanske ska den ta en time-out, kanske inte. Ska fundera på det...


Holger är nu färdiginskolad (?) på förskolan. Tror han har det ganska bra förutom lämningen. Han klänger sig fast runt halsen och är smått hysterisk. En enda dag har han vinkat glatt och sagt hejdå. På tre veckor! Det är kanske ingen lång tid, men det börjar kännas som en evighet.


Imorgon är det dags för 1½ års koll för Holger. Han ska få två sprutor (stackarn) och sen ska han lämnas på förskolan. Hur nu det ska gå???

 
 
Ingen bild

Sophie

17 december 2007 12:14

Vad ska han få för sprutor? Våra 5-åringar får MRP och ungefär hälften blir sjuka och febriga av det. Jag har ingen koll på vad småttingarna får, men det är inte MPR iaf ;o) Men ändå. En del får kanske reaktion av det också? Visst är det jobbigt med lämningar som inte fungerar, men i... Ja i alla fall utom ett som jag varit med om så försvinner det direkt föräldrarna är utom synhåll =) Jag vet att det är svårt fast men vet det, men så är det! I somras när vi hade små sommarbarn så blev jag jätteglad när föräldrarna ringde upp efter kanske 30 minuter och hörde efter att allt var bra. Då visste jag att de slapp oroa sig hela dagen och att jag direkt kunde säga att det gick bra =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 14 oktober 2009 20:25

http://www.golf.se/extra/news/?module_instance=30&id=81691#content ...

Av Sussie - 12 oktober 2009 22:06

http://kiruna.cc/nyheter/isdykning-efter-bollar    

Av Sussie - 9 oktober 2009 15:06

Ute lyser solen. På marken ligger nysnö. Bra kombination. Påminner om vårvintern. Det är härligt. Men det är egentligen bara höst så det gäller att njuta medan man kan. Inte för att hösten är en dålig årstid, tvärtom - jag älskar hösten (om det har j...

Av Sussie - 10 september 2009 07:30

Det går långt mellan inläggen nu. Insåg det idag när inloggningen såg annorlunda ut och det fanns flera nya funktioner. MEN det finns ingen inspiration att skriva. Tanken med den här bloggen var ju att ha den som en liten dagbok, framför allt för mig...

Av Sussie - 2 september 2009 20:20

Så var den avklarad: Tjejmilen! Inte riktigt nöjd men kom ju runt i alla fall. Nästa år kanske det går att pressa tiden liten. Sviterna efter helgen (och förra veckans träningspass) är SMÄRTA i ett ben. Både baksida lår och knä. Det kanske ger med si...

Ovido - Quiz & Flashcards