Alla inlägg den 29 november 2006

Av Sussie - 29 november 2006 21:50

Holger har somnat för ett tag sedan. Jag har värmt glögg - den första i år. Förra året kunde jag inte dricka glögg. Det vände sig i magen bara jag kände lukten.Nu ska jag njuta av lugnet, glöggen, pepparkakan och bullen. Hade velat tända ett ljus också men det törs jag inte. Har blivit så glömsk. Idag glömde jag varorna på konsum när jag var och handlade. de fick ropa efter mig...

Av Sussie - 29 november 2006 20:22

Igår var det dags att börja babysimma. 11 eller 12 babesiar tror jag det var. Vi gjorde inte så mycket förta gången. Testade mag- och ryggläge . Holger rörde sig konstant i vattnet. Han försökte nog komma ifatt alla leksakerna som fanns i vattnet. Nästan alla bebisar tyckte det var härligt tror jag för det var ingen som stortjöt i vattnet. Holger hade en dålig natt igen. Tror det händer mycket i den lilla kroppen. Kanske drömmer han hemska drömmar för han gråter hysteriskt ibland utan att öppna ögonen.Nu ligger Holger naken på golvet och stortrivs. Han har nog inte varit så här nöjd på hela dagen.Nu hittade han telefonsladden, bäst att rädda den (eller honom...)

Ovido - Quiz & Flashcards