Alla inlägg den 21 november 2006

Av Sussie - 21 november 2006 20:17

Köp aldrig ALDRIG ett duschpalats. Idag tog det 3 timmar att rengöra. Jag skruvade bort fronten och rengjorde under. Klättrade på stol för att komma åt ovansidan. Körde med klor genom massagemunstyckena. USCH

Av Sussie - 21 november 2006 16:16

Ett rum i taget måste det bli annars blir det aldrig klart. Sovrummet (det lättaste är avklarat), toaletten håller jag på med. Imorgon blir det datarummet (värst - med bokhyllan, datprylar och annat skräp).Varför hittar man alltid på massa annat när man ska städa? Idag kom jag helt plötsligt på att bilen skulle avfrostas i garaget på stan. Medan den stod där (4 timmar!) strosade jag omkring på stan, hälsade på apotekstanterna, drack te med Åsa - ja det vill säga allt annat än att vara hemma och städa...Holger äter allt han kommer över. Man behöver bara visa skeden så gapar han. Han kommer bli en tjockis. Jag har väntat på de knubbiga låren och nu börjar de finnas där. Härligt. Han rör ju sig dock hela tiden så han förbränner nog mycket. Nästa vecka måste jag gå till BVC och väga honom. Spännande att se vad 4 veckors mat har gjort med vikten.Nä NU MÅSTE jag städa.

Ovido - Quiz & Flashcards