Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Sussie - 10 augusti 2009 09:34

F*n, f*n, f*n - smack så fanns den där. Förkylningen alltså. Kvällen före dykning, tre veckor före tjejmilen. Dykningen räddades av mediciner (även om dyk nr 2 igår fick avbrytas pga bristande tryckutjämning av öronen), men hur ska det gå med träningen??? Uppsatt mål för tjejmilen är bara att glömma, men hoppas på snabbt tillfrisknande så jag i alla fall kan lunka runt på mindre än en timme (hoppet är det sista som överger människan, eller?)


Peter och jag hade en diskussion huruvida killar bloggar eller inte? Självklart svarade jag. Vem (som du känner) bloggar, var då motfrågan? Först kom jag inte på någon blogg som jag faktiskt följer där författaren är av manligt kön, men räddades av att Anja & Jonas har en gemensam blogg (godkändes inte riktigt...). Kom även på att Pyrets kusin bloggar, även han av manligt kön.  Nu på morgonen har jag dock fått den STORA räddningen. En klasskompis från förr har börjat blogga. Så jag hade rätt i alla fall! 

Ovido - Quiz & Flashcards