Alla inlägg den 15 december 2008

Av Sussie - 15 december 2008 20:52

Holger är nattad och nu sitter jag framför datorn. Nyss hörde jag följande från sovrummet:

"Mamma nu kan du sätta på Mumin"

"Nej du ska sova"

"men jag ser ju så bra nu"

Nu börjar jag bli misstänksam och går in i sovrummet och vad ser jag? Jo en Holger som ligger med mina splitternya glasögon på sig. Kanske jag borde ha tagit den där försäkringen i alla fall... Glasögonen var dock bara lite skitiga men alldeles hela - tack och lov!


Är trött som en gnu. Flyget var förstås försenat - MASSOR - så jag kom hem mitt i natten. Ska bara knåpa ihop lite julkort, sen ska jag lägga mig.


Har haft en alldeles underbar helg hos mimosan med familj. En lagomt aktiv helg för stressade jag. Det var faktiskt balsam för själen att få umgås med dem. En ny liten Astrid, en busig och härlig Alvar och förstås Åsa och Roger!

Ovido - Quiz & Flashcards