Alla inlägg den 28 september 2007

Av Sussie - 28 september 2007 21:40

Av Sussie - 28 september 2007 21:35

Hösten ÄR årets härligaste årstid. Jag konstaterar det om och om igen!

Av Sussie - 28 september 2007 21:29

Huset är alldeles tyst. Inte ens ett snusande från sovrummet. Peter, Holger och Holgers farfar är i Pajala för att leka skogsarbetare och för att hälsa på byborna där. Jag är alltså alldeles ensammen.

Har varit på kurs tisdag-torsdag kväll. När jag kom hem från jobbet idag så var de redan borta. Jag åker till Luleå imorgon bitti för att shoppa. Dvs nästan en vecka utan att få träffa min familj. Ganska sorgligt. Tur att jag hann träffa dem en kortis nu på morgonen.

Har varit på kurs på Högberga kursgård. Härligt ställe. Synd (eller tur) att de har så god mat. Stockholm visade sig från sin bästa sida. Enormt vackert var det!

Ovido - Quiz & Flashcards