Alla inlägg den 20 april 2007

Av Sussie - 20 april 2007 17:07

Imorgon är det Lapplandsmästerskapet i pimpelfiske. Peter, Holgers kusin och jag är i ett lag. Torneträsk kan vara lite svårfiskat men Holgers faster har lyckats vinna hela tävlingen en gång. Eftersom jag var med i hennes lag vann vi en fiskeresa med helikopter. Häftigt.

Håll tummarna för oss imorgon!

Av Sussie - 20 april 2007 09:32

Idag har jag svabbat av golvet i köket. Tror det är första gången jag gör det medan Holger är vaken (sen han lärt sig att förflytta sig). Ska försöka undvika att göra om det. Han skulle hålla i moppskaftet, doppade fingrarna i skurhinken, reste sig mot skurhinken och följde efter mig som en svans. Golvet var ju vått och halt = Holger som lilla bambi på hal is...

Dags att lägga ut Holger för hans sovstund!

Ovido - Quiz & Flashcards