Alla inlägg den 5 mars 2007

Av Sussie - 5 mars 2007 21:50

Peter har legat i och tvättat massor av maskiner tvätt. Nu återstår jobbet att stryka och vika in all tvätt. Eftersom tvättkorgen är så gott som tom och tvättstugan likaså så finns alltså alla kläder framför mig. VARFÖR har man då 15 strumpor som inte har någon maka/make? Var tar de vägen?

Av Sussie - 5 mars 2007 07:32

Holger har blivit pappig/mammig. Man får inte ens sätta ner honom på golvet och förflytta sig en meter så blir det stora tårar. Hoppas att det är snabbt övergående.Helgen tillbringades i stugan. Härligt som vanligt. Skottade snö från ett stugtak. Vilka mängder snö det är. Otroligt. Tror inte jag varit med om något liknande.Lyssnade på melodifestivalen på radio. Utslagstävling. Ett nytt inslag för de låtar som gått till andra chansen. Har inte bestämt mig ännu vad jag tycker om fenomenet men jag kan i alla fall konstatera att det är mycket bättre att bara lyssna på festivalen. Låtarna blir annorlunda än om man ser kläder, show etc. Jag kommer antagligen att hålla på The Ark i år, men Sanna Nielsens låt var kanske den enda riktigt traditionella schlagerlåten (och som jag sagt förr så har jag ju blivit en liten schlagerfantast).

Ovido - Quiz & Flashcards