Alla inlägg den 10 november 2007

Av Sussie - 10 november 2007 22:18

Hur ska det här sluta? Ju mer jag skannar in desto mer nostalgisk blir jag. Måste bara lägga in den bilden och den och den...

Den här bilden är från en resa till Nya Zeeland med mina underbara Uppsalavänner

Av Sussie - 10 november 2007 21:59

...är gott även i november, så det så!


Holger har äntligen somnat. Han var lite uppe i varv efter kvällens aktiviteter. Han visade nu på kvällen hur man tar sig ur spjälsängen (fast den är på lägsta nivån). Dags att köpa ny säng? Vig är han i alla fall. Det måste han ha ärvt efter sin pappa!

Av Sussie - 10 november 2007 16:33

Nu har jag kommit till bild 132, den näst sista bilden från Afrikaresan. Det är ingen rolig bild, men då var det inte heller något roligt slut...

Av Sussie - 10 november 2007 15:35

Som jag har skrivit förr så håller jag på att organisera mina foton. Snart är jag ikapp. Har inte många bilder kvar att klistra in! Nu har turen kommit till mina gamla diabilder. Har lånat en scanner som man kan scanna in diapositiv med. Det tar en eviinerlig tid och resultatet blir inte så jättebra (dvs inte lika bra som att visa dem på duk) men det blir mer tittarvänligt. Just nu håller jag på med bilder från Zambia och Zimbabwe. Åh vilken härlig resa. Någon gång när Holger blir äldre vill jag göra en ny resa till Afrika. Alla vilda  (?) djur i sin rätta miljö. Det vill jag att Holger ska få uppleva.

Ovido - Quiz & Flashcards