Alla inlägg den 8 januari 2007

Av Sussie - 8 januari 2007 16:24

Det blev en promenad på lite över en timme. Promenaden avslutades hos Kicki med en semla. Fantastiskt gott. SOlen hittade vi dock inte, det var lite moln ivägen.Känner mig ganska nyttig. Har skrivit två slutrapporter till Handslaget, håller på med den andra bidragsansökan till Handslaget. Har fått iväg flera mail. Har nästan en dagordning klar till mötet imorgon, men jag har lång väg kvar till det är tomt i min att-göra-lista

Av Sussie - 8 januari 2007 10:06

Nu har det varit riktig vinter några dagar; kallt och klart. Precis som jag vill ha det och då har jag knappt lämnat huset. Typiskt. Idag blir det i alla fall av att ta en promenad! Just nu faktiskt. Åsa och Kicki kommer alldeles strax. Få se om vi hittar solen idag (tror inte det - det börjar se mulet ut),

Ovido - Quiz & Flashcards