Alla inlägg den 28 augusti 2006

Av Sussie - 28 augusti 2006 21:17

Jag ska gå en dykkurs till helgen, enstjärnig CMAS instruktörskurs och jag är stressad. Inte stressad över att klara kursen utan stressad för att något har blivit inbokat i min almanacka. Förut var det något nästan varje dag. Nu går dagarna fast det är tomt i almanackan, och då behöver jag inte ens vara på jobbet 7½ timme varje dag. Nu är det sex dagar i september som är uppbokade... Sen är jag förstås lite stressad i och med att jag håller i det praktiska med kursen, men det är bara en liten del.Holger är tjurig. Han gråter med stora tårar. Jag vet inte vad det är. Tror att han sover för lite på dagarna och så har han nog lite magknip. Han borde vara glad. Han har ju fått en jättefin kossa idag av familjen Forss. Vet inte var jag ska hänga den men det blir nog över skötbordet. Nackdelen med den placeringen är att man inte är där så ofta.Nu ska jag krypa ner under täcket.Hoppas sommaren är kvar imorgon också!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards